Honda TP 18 H AVR s podvozkem

Kód: 720375H
Značka: HONDA
178 490 Kč 147 512 Kč bez DPH
Externí sklad

Elektrocentrála TP 18 H AVR: model jedné z nejvýkonnějších na trhu rámových, třífázových elektrocentrál s regulací výstupu pomocí AVR. Výkonný alternátor pohání profesionální dvouválec řady iGX800 s elektrickým startérem a elektronickým vstřikováním paliva. To vše ukotveno v pevném a odolném ocelovém rámu na transportním podvozku.  

Detailní informace

Detailní popis produktu

Tato robustní, benzínová elektrocentrála třífázového napětí je svým trvalým výkonem 16,5 kVA (3 f.) / 9,0 kVA (1 f.) určena převážně "profíkům" pro napájení celého spektra třífázových elektrospotřebičů i těch, které jsou řízeny elektronikou a je přímo určena převážně řemeslníkům a profesionálům z oblasti stavebnictví a opravárenství. Svým výkonem se hodí do pojízdných autodílen, opravárenských vozů pro práci v terénu nebo na staveniště při zakládání staveb, údržbu silnic a dálnic a pod. Celá soustava je uložena na pružných silentblocích ve vyztuženém rámu, svařeném z ocelových trubek o průměru 30 mm. Ten zajišťuje mimořádnou ochranu soustrojí proti případnému poškození. Jako palivová nádrž slouží standardní 20 l kanystr, uložený v rámu stroje, který lze snadno vyjmout  pro případné tankování. Vzhledem ke své hmotnosti je elektrocentrála opatřena transportním kolovým podvozkem. Proto, aby alternátor produkoval napětí 400V / 230V / 50Hz, je motor opatřen automatickým, mechanickým regulátorem otáček tak, aby při jakémkoliv odběru proudy byly otáčky motoru konstantní ve výši 3000 ot./min. Elektrický výkon elektrocentrály v úrovni "18 kilo" vyžaduje "pořádný" a silný, spolehlivý motor. Ten je zde ve formě benzínového vidlicového dvouválce iGX800 s elektronickým vstřikováním paliva, který patří k nejvýkonnějším pohonným jednotkám na světě v kategorii do 30 HP. Elektrocentrála je opatřena zásuvkami 1x CEE (32A 400V) a 1x CEE (32A 230V). Ovládání elektrocentrály je velice snadné a jednoduché. Stačí natankovat, elektrocentrálu postavit na vodorovnou plochu, zkontrolovat olejovou náplň motoru, nastartovat otočením klíčku zapalování, počkat pár vteřin na ustálení chodu motoru a do příslušné zásuvky připojit napájený spotřebič. Elektrocentrála splňuje veškeré nároky na elektrickou bezpečnost a je opatřena ochrannými prvky jako je ochrana motoru proti úniku oleje nebo alternátoru proti přetížení. Robustní a pevná konstrukce rámu se nekroutí a spolehlivě tlumí působení vibrací od soustrojí na podklad. Snižuje se tak hlučnost elektrocentrály a práce je potom příjemnější. Elektrocentrálu lza za příplatek vybavit zemnícím kolíkem, a nebo automatikou startu AMF. Údržba elektrocentrály je zcela nenáročná a spočívá v základní údržbě benzínového motoru.

  • Rozměry stroje (L x Š x V) (mm)  1080 x 580 x 580
  • Startování  Elektrické
  • Elektrický výstup  400V / 230V / 50Hz
  • Maximální výkon (VA)  18000 / 9000
  • Technologie regulace el.výstupu  AVR
  • Objem palivové nádrže (litrů)  20
  • Provozní doba při jmenovité zátěži (hod)  cca 3,2
  • Model motoru  Honda iGX 800
  • Suchá hmotnost (kg)  154
  • Třída krytí  IP 23
  • Garantovaná hladina hluku - dB(A)  97
  • Systém zapalování  Elektronické
  • Vrtání a zdvih (mm)  83 x 72
  • Typ elektrocentrály  Jednofázový / Třífázový
  • Chlazení  Nucené vzduchem
  • Jmenovitý proud (A)  31 / 20,5
  • Jmenovitá frekvence (Hz)  50
  • Jmenovité napětí (V)  230 / 400
  • Jmenovitý výkon (VA)  8000 / 14400
  • Zdvihový objem (cm3779
  • Objem olejové náplně (litrů)  2,0
  • Typ motoru  4-taktní zážehový dvouválec s rozvodem OHV a elektonickým vstřikováním paliva
  • Pracovní otáčky motoru (ot.min-13000

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat články. Prosím přihlaste se nebo registrujte.

Nevyplňujte toto pole:

Tržby jsou evidovány prostřednictvím ekonomického software POHODA.