Honda EU 22i

Kód: 720174H
Akce
Značka: HONDA
42 990 Kč –6 %
Honda EU 22i
42 990 Kč –6 % 39 990 Kč 33 050 Kč bez DPH
Skladem

Lehká kufříková elektrocentrála EU 22: model, jednofázové elektrocentrály s invertorem. Patentovaná technologie invertoru umožnila Hondě vyrobit kompaktní a lehký generátor malých rozměrů, ale vysokého výkonu s vyladěnou a stabilní křivkou průběhu výstupního napětí pomocí přesné elektroniky. Výkonný alternátor pohání profesionální průmyslový motor řady GX 120 s lehkým startem a to vše úhledně "zabaleno" do líbivého designu odhlučněné kapotáže.  

Detailní informace

Detailní popis produktu

Tato malá, lehká a bezvadně odhlučněná benzínová elektrocentrála střídavého napětí je svým výkonem a kvalitou výstupního napětí určena převážně pro napájení malých spotřebičů typu osvětlení, ručního elektronářadí, monitorů, počítačů, kamerových systémů nebo přístrojů s velmi citlivou elektronikou. Svými kompantními rozměry a nízkou hmotností se hodí jak do pojízdných autodílen, opravárenských, měřících či monitorovacích vozů pro práci v terénu, tak i pro napájení různých spotřebičů na zahradě, v dílně, domácnosti nebo na chatě, lodi nebo v karavanu. Celé soustrojí je v plastovém "kufříku" uloženo v pružných silentblocích a i celá elektrocentrála je postavena na pružných gumových nožkách. Motor je ovládán elektronickou řídící jednotkou, která přesně dávkuje výkon motoru v závislosti na odběru el.proudu. Znatelně se tak snižuje spotřeba paliva a hlučnost. Naopak se podstatně prodlužuje provozní doba na jedno tankování a životnost elektrocentrály. Elektrocentrála poskytuje i stejnosměrné napětí 12V pro nabíjení automobilových baterií. Pro to je nutné dokoupit speciální dobíjecí kabel. Ovládání elektrocentrály je velice snadné a jednoduché. Na ovládacím panelu elektrocentrály naleznete kromě dvou zásuvek Schuko (16A 230V) s tepelnými jističi, také zásuvku pro 12V, 8,3A s tepelnou pojistkou, kontrolku chodu (zelená) a mazání (červená), kontrolku přetížení (červená) a přepínač režimu automatu ovládání motoru ECO-THROTTLE. Stačí natankovat, elektrocentrálu postavit na vodorovnou plochu, nastartovat zatažením za rukojeť ručního startéru, počkat pár vteřin na ustálení chodu motoru a do příslušné zásuvky připojit napájený spotřebič. Elektrocentrála splňuje veškeré nároky na elektrickou bezpečnost a je opatřena ochrannými prvky jako je ochrana motoru proti úniku oleje nebo alternátoru proti přetížení. V případě přetížení elektrocentrály se aktivuje červená výstražná kontrolka přetížení na ovládácím panelu a automaticky dojde k odpojení elektrického výstupu, přičemž motor neustále běží. Stačí odpojit spotřebič, vypnout motor a po několika vteřinách opět motor nastartovat. Dojde k "resetu" řídící jednotky a vše je opět v pořádku. Spotřebič, který elektrocentrálu přetížil už nepoužívejte a použijte spotřebič s příkonem, odpovídajícím výkonu elektrocentrály. Lze však pomocí speciálního kabelu propojit dvě identické elektrocentrály EU22i a zdvojnásobit tak možný napájecí výkon. Konstrukce "kufříku" je dostatečně robustní a pevná nekroutí se a spolehlivě tlumí působení vibrací od motoru na podklad. Snižuje se tak hlučnost elektrocentrály a práce je potom příjemnější. Údržba elektrocentrály je zcela nenáročná a spočívá v základní údržbě benzínového motoru.

  • Rozměry stroje (L x Š x V) (mm)   509 x 290 x 425
  • Startování   Ruční
  • Elektrický výstup   230V / 50Hz
  • Maximální výkon (VA)   2200
  • Technologie regulace el.výstupu   Invertor s PWM (Pulzní modulace sinusoidy)
  • Stejnosměrný výstup   12V / 8,3A
  • Objem palivové nádrže (litrů)   3,6
  • Model motoru   GXR 120
  • Suchá hmotnost (kg)   21,1
  • Třída krytí   IP 23
  • Garantovaná hladina hluku - dB(A)   90
  • Systém zapalování   Tranzistorové bezkontaktní
  • Vrtání a zdvih (mm)   60 x 43
  • Typ elektrocentrály    Jednofázová
  • Chlazení   Nucené vzduchem
  • Jmenovitý proud (A)   7,8
  • Jmenovitá frekvence (Hz)   50
  • Jmenovité napětí (V)   230
  • Jmenovitý výkon (VA)   1800
  • Zdvihový objem (cm3)   121
  • Objem olejové náplně (litrů)   0,44
  • Typ motoru   4-taktní jednoválec s rozvodem OHC
  • Pracovní otáčky motoru (ot.min-1)   2.800 - 4.500

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat články. Prosím přihlaste se nebo registrujte.

Nevyplňujte toto pole:

Tržby jsou evidovány prostřednictvím ekonomického software POHODA.